Garanti og retur

Ønsker kunden å benytte seg av angrerett eller garanti på ett produkt kan dette gjøres ved å sende e-post til en av følgende adresser:

Angrerett: post@protero.no
Garantisak: garanti@protero.no

Behandlingstid er normalt sett en til fire (1-4) virkedager fra vi mottar varen

I henhold til forbrukerkjøpsloven skal du som privatkunde ikke lide noe økonomisk tap på grunn av garantisak, og vi utsteder derfor en returfraktlapp til deg, slik at du kostnadsfritt kan sende inn ditt produkt.

Dersom vare skulle vise seg å ikke inneha noen feil, vil du bli fakturert for alle fraktomkostninger og eventuelt andre tap vi har hatt i forbindelse med saken.
Dette blir fakturert i etterkant, inntil kroner 600,- inkl. mva.

Dersom du velger å sende inn en produkter for egen kostnad, uten å kontakte oss er ikke vi pliktig til og refundere kostnaden. 

Vi benytter oss av Postnord eller Posten / Bring for frakt og retur-frakt innen Norge.

Vi følger Norsk lov i henhold til angrerett, dvs. kunden kan benytte seg av denne innen to uker (14 dager) etter mottak av pakke, så fremt innholdet er uåpnet.
Kunden betaler selv for returfrakt ved bruk av angrerett.